Informatie ClubTaxi Amsterdam - ClubTaxi
+3120-2040400
Direct Prijsopgaaf - Vaste Prijzen - 24/7 Support
+3120-2040400
Direct Prijsopgaaf - Vaste Prijzen - 24/7 Support
+3120-2040400
Direct Prijsopgaaf - Vaste Prijzen - 24/7 Support
+3120-2040400
Direct Prijsopgaaf - Vaste Prijzen - 24/7 Support
+3120-2040400
+3120-2040400
+3120-2040400
+3120-2040400
Ga naar de inhoud
NL | EN

Taxibedrijf uit Amsterdam

Taxi chauffeurs aan wie - een avondje uit - goed begin van een vakantie - of een zakelijke relatie - toe te vertrouwen is.

Vast Taxi Tarief Voor Elke Taxi Rit
Afspraak is afspraak mits er geen sprake is van niet vooraf gemelde wachttijden, tussenstopts etc. De afspraak met ClubTaxi betreft personenvervoer, niet die van een verhuisdienst. De passagier kan er op rekenen dat hij of zij ook niet als pakketje zal worden bezorgd.

U begrijpt net als uw Chauffeur het redelijke.
Gaat De Taxi Op Tijd Zijn?
Daar kunt u gerust op zijn. U mag 10 minuten voor het afgesproken tijdstip van vertrek informeren bij de chauffeur of dat inderdaad zo is. Als het goed is maakt u zich voor niets ongerust en staat uw taxi al om de hoek of einde van de straat. Eerder met de chauffeur communiceren dan 10 minuten voor vertrek heeft geen zin. Al het denkbare kan nadien nog steeds gebeuren, en niet in de gelegenheid zijn u telefonisch te woord te staan zegt niets of de chauffeur op tijd zal zijn. U gaat verkeerde conclusies trekken. Is uw chauffeur met een andere passagier onderweg, dan zal uw oproep geweigerd worden. Een andere passagier is bezig met een fijne en ongestoorde rit.
Bestel Taxi Op Maat
In het geval passagiers uitsluitend 1 stuk handbagage elk bij zich dragen, dan is het beter bij het reserveren de bagage niet te vermelden. Al wat als handbagage tijdens een vlucht meegenomen mag worden telt in andere gevallen als 1/2 stuks bagage, met een minimum van 1.

1 bagagestuk is een koffer of een trolley met een maximale buitenmaat van 69*47*29 centimeters. Elke koffer of trolley dat groter is, dat telt voor 2.

Als 'Special Luggage' geeft u een kinderwagen, rollator, golfclubs etc op. Tel deze als 2 stuks bagage + selecteer de Box 'Special Luggage'. Omschrijf het speciale in de daarvoor bestemde ruimte van het bestelformulier.

Zeker met kinderen en huisdieren kan er geen sprake zijn van losse bagage in het passagiersdeel van de taxi. In alle gevallen behoudt de chauffeur vrij zicht op de buitenspiegels. Het niet vooraf correct opgeven van (speciale) bagage of huisdieren kan resulteren in annulering ter plaatse.
Hygiëne Protocol
Voor uw chauffeur verandert er verder niet veel gedurend bijvoorbeeld een griep-seizoen. Die let altijd op zich zelf, en de passagier. Deurlijsten, handgrepen, zitvlakken, hoofdsteunen en zo verder worden alle dagen regelmatig gereinigd. In aanvulling op de gebruikelijke maatregelen, ter geruststelling en deels uit voorzorg, vragen wij ieders medewerking. Wat u kunt doen is wel bekend. Gebruik desinfecterende handgel, die vindt u ook op de achterbank. Hygiënedoekjes zijn ook voorhanden.

Passagiers (uit het buitenland) die Amsterdam bezoeken wordt aangeraden de in de eigen woonplaats geldende Richtlijnen in acht te blijven nemen, in het geval die 'strenger' zijn.

Specifiek voor het taxivervoer kunt u ook nog aan het volgende denken:
  • Betaal u niet on-line? Het pinapparaat wordt na elk gebruik gereinigd.
  • Helpt de chauffeur u met in- en uitstappen? Dan hoeft u de handgrepen ook niet te gebruiken.
  • Gooi afval op de vloer van de taxi.
  • Bent u verkouden? Geen paniek. Maar ter bescherming van de volgende passagier meldt het vooraf bij de chauffeur. Die heeft zakdoekjes en andere middelen beschikbaar.
  • Mondkapje niet bij u? Voor maximaal 1 Euro per stuk zijn de onverplichte mondkapjes verkrijgbaar bij de chauffeur.

Taxi met Kinderzitje en Zitverhoger

U kunt bij ClubTaxi zonder extra kosten een kinderzitje of zitverhoger reserveren. Het is wettelijk geregeld dat kinderen in de taxi onverplicht in een kinderzitje vervoert worden. ClubTaxi moet zich in ieder geval houden aan de regel dat voor iedere passagier er een volwaardige zitplaats beschikbaar is. Die regel is er ook voor een baby die in een reiswieg op schoot meegaat.

In alle gevallen dat er sprake is van 'Special Luggage', zoals een kinderwagen, en u bedient de ritprijscalculator volgens de instructies voor u en uw familie; dan zal de ritprijscalculator u een taxibus aanbieden.
Huisdieren
ClubTaxi accepteert geen honden, behalve hulphonden. Overige huisdieren zijn mits aangekondigd geen probleem. Elk huisdier telt als 1 passagier bij het selecteren van de benodigde taxi, hoe klein ook.
Algemene Voorwaarden
ClubTaxi past de algemene voorwaarden van Koninklijk Nederlands Vervoer toe. Informatie op deze site vormen een verduidelijking op die voorwaarden, en kunnen een versoepeling in voordeel van afnemer opleveren. Personeelstekort is niet een reden dat er sprake kan zijn van overmacht. Iedere taxiklant is voortdurend op zoek naar de beste prijs en kwaliteit verhouding. De geleverde prijs kwaliteit verhouding is ook bij ClubTaxi beperkt beschikbaar. Het blijft passagiers aangeraden om bij het maken van een reisplan rekening te houden met dat een pech onderweg situatie zich kan voordoen. Een taxi van, of via, ClubTaxi is in goede staat van onderhoud.
Aanvullende Voorwaarden & Definities
Amsterdam Airport Schiphol (AMS)

Meetingpoint: Het meetingpoint is de plek waar de reizigers de chauffeur ontmoeten. Het meetingpoint is afhankelijk van de Aankomsthal waarbinnen de reizigers op Amsterdam Airport Schiphol (hierna AMS) arriveren. Informatie over het meetingpoint en de overige instructies worden direct na landing via Whatsapp door de chauffeur van ClubTaxi aan een reiziger verstrekt.
Landingstijd: Het daadwerkelijke tijdstip dat het vliegtuig van de reizigers op AMS is geland, is de landingstijd. De landingstijd is het tijdstip dat blijkt uit de vastlegging en publicatie van Schiphol Nederland BV. De chauffeur past namens ClubTaxi op de overeenkomst het tijdstip toe dat blijkt uit het gebruik van de Schiphol app van Schiphol Nederland BV.
Overeengekomen tijdstip van vertrek: Opdrachtgevers handelend ten behoeve van reizigers met uitsluitend handbagage zijn door het accepteren van de algemene voorwaarden een tijdstip van vertrek overeengekomen dat ligt 30 minuten na landingstijd AMS, met vertrek vanaf het door ClubTaxi aangewezen meetingpoint. Voor reizigers met meer bagage dan alleen handbagage is door de opdrachtgever overeengekomen een tijdstip van vertrekt dat 60 minuten na landingstijd ligt. ClubTaxi stelt de reizigers in staat maximaal 15 minuten eerder dan het overeengekomen tijdstip van vertrek te vertrekken, indien deze eerder bij het meetingpoint kunnen verschijnen, mits de communicatie van de reizigers met de chauffeur deze afwijking mogelijk maakt.
Ontbinding overeenkomst: ClubTaxi zal de overeenkomsten met opdrachtgevers en reizigers mogen ontbinden indien reizigers 30 minuten na het overeengekomen tijdstip van vertrek niet bij het meetingpoint zijn verschenen. ClubTaxi is niet aansprakelijk voor kosten die opdrachtgevers en reizigers als gevolg van de ontbinding moeten maken, geen reiziger is ClubTaxi vanwege het niet op tijd verschijnen een vergoeding verschuldigd. In andere woorden, ClubTaxi gaat uit van de goede trouw van opdrachtgevers en reizigers, maar van ClubTaxi kan alleen het redelijke worden verwacht.
Herstel overeenkomst: Opdrachtgevers en reizigers die geconfronteerd worden met een ontbinding kunnen telefonisch om herstel van de overeenkomst verzoeken, zodra reizigers in staat zijn, gereed voor vertrek, bij het meetingpoint te verschijnen. Zover de mogelijkheden en ritplanning dat toelaten zal ClubTaxi aan herstel meewerken, of in elk geval met suggesties komen.
Informatieverplichting opdrachtgevers en reizigers: In het geval reizigers niet met de aan ClubTaxi bekend gemaakte vlucht op AMS zullen landen, dient de opdrachtgever of een reiziger dit zo snel als mogelijk te melden bij ClubTaxi. De melding van annulering of omboeking van de vlucht geldt ook als annulering van de overeenkomst met ClubTaxi. Zover de mogelijkheden en ritplanning dat toelaten zal ClubTaxi aan een nieuwe overeenkomst met opdrachtgevers en reizigers meewerken, of in elk geval met suggesties komen.
Privacy & AVG
Om reden van het beschermen van uw privacy worden persoonsgegevens maximaal na 3 maanden inactiviteit uit de centrale database van ClubTaxi verwijderd.


Heeft u het voorbije jaar met ClubTaxi een rit gereden en werd uw account verwijderd? Dan kunt u zich als vaste klant melden in de chat (wanneer beschikbaar) of anders per contactformulier of telefoon om uw klantenkorting in ontvangst te nemen.
Review Policy ClubTaxi
We zijn selectief in het uitnodigen voor het achterlaten van een review. Een uitnodiging zal in geselecteerde gevallen eenmalig worden toegezonden, en kan voor het eerst na 5 jaar, vanwege een taxirit in die tijd met ClubTaxi, worden herhaald. Alle reviews zijn afkomstig van een klant met de ervaring van een recent verreden taxirit met ClubTaxi.

TrustPilot
Dit platform is herhaaldelijk verzocht de vermelding van ClubTaxi te verwijderen. Voornamelijk omdat reacties van niet-klanten niet worden verwijderd.
Blijf verbonden
Alle ritaanvragen worden bij ClubTaxi door een operator verwerkt. Een bevestiging is ook echt een bevestiging van een operator. En daarom is het na de ritcalculatie en het verzenden van het aanvraagformulier van belang de verbinding met het internet niet te verbreken. Wacht op ontvangst van de ritbevestiging voordat u de internetverbinding verbreekt. Vervolgens controleert u de bevestiging goed.

Online ritaanvragen worden meestal binnen 1 minuut afgehandeld.
BTW & Declaratie
Taxidiensten zijn vrijgesteld van bepaalde voorwaarden gesteld aan een zogenoemde Btw-factuur. Het online-vervoerbewijs volstaat al voor de btw. Betaalt de passagier niet zelf, dan krijgt deze geen bon van de chauffeur mee. In alle andere gevallen natuurlijk wel. Verder beschikt u na de eerste reserveringsaanvraag over een gebruikersnaam en wachtwoord. Daarmee kunt u alle ritgegevens nakijken en uw reserveringen beheren.
Zakelijk Maar Geen Directie- of VIP-vervoer
Natuurlijk worden de meeste ritten met de taxi vanwege 'de zaak' geboekt, dat is bij ClubTaxi niet anders. Een taxi met 220V aan boord is dan ook op verzoek beschikbaar.

De aanbieding Van ClubTaxi blijft wel die van een 'bescheiden' Taxidienst. Die van de specialist in gewoon een taxi zijn. Al laat de rijstijl van de chauffeur werken op de achterbank toe. En de taxi zal ruim en comfortabel zijn.
Achtergelaten Voorwerpen
Na een rit wordt de taxi nagekeken op achtergelaten voorwerpen. Het kan zijn dat deze bij eerste inspectie niet worden aangetroffen. Daarom is het van belang dat u zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt. Ook buiten kantooruren. Voordat een ander er met uw bezit vandoor gaat.

Achtergelaten is nog niet verloren.
ClubTaxi
Waregemstraat 18
1066TL  Amsterdam
© 2016-2022
Terug naar de inhoud